Εμφανιζόμενη ανάρτηση

"7χορδη Σπείρα"- Όσα θα θέλατε να ξέρετε.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;   ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ . Μια διασκεδαστική και δημιουργική πρακτική ενσυνειδητότητας και ενσυναίσθησης.  Με θεραπευτική άσκηση...

Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Παιχνίδι με... "μένα" στο σπίτι!

Ετούτες τις μέρες που μένω στο σπίτι, ακούω πολλά, κρατώ όσα χρειάζεται. Υπάρχουν παιγνίδια και αλήθειες που φαίνονται, και άλλες όχι. Μια βασική, φωνάζει καιρό πως "όλα εδώ είναι επικοινωνία!". Εδώ είναι που παίζονται όλα...
Και μένοντας σπίτι, αυτό που ξυπνάει και μου ζητάει να επικοινωνήσουμε είναι το "ένα και μόνο μου σπίτι", ο εαυτός μου. 
Αυτή την αλήθεια κουβεντιάζαμε χθες με μια φίλη από το τηλέφωνο. Πως τώρα είναι που κρίνεται το αν υπάρχει ή δεν υπάρχει επικοινωνία με τον εαυτό μας ή με τους άλλους. Τώρα που χρόνος και ενέργεια για όσους μένουμε σπίτι, μας  περισσεύουν. Η τηλεόραση ή όποια συνήθεια ροκανίζει το χρόνο μας, μπορεί για λίγο ακόμα να συνεχίσει και να το κάνει. Όμως αρχίζει να ξεπροβάλλει το αίτημα του εαυτού και των αναγκών του σαν ένα σταυρόλεξο που θέλει τη λύση του. Σαν παιγνίδι αναπόφευκτο...

-Εεπ!  Είμαι εδώ! Με χωράς; Τι...; Δεν με περίμενες; Πώς είσαι; Με βλέπεις; 
(Οι ερωτήσεις απανωτές σαν παιδιού που επιμένει... που δε θέλει να φύγει.)
-Θέλεις να παίξουμε; Ή στη βιδώνει που με όλο με βρίσκεις μπροστά σου; 
(Είναι και έξυπνο... με συναισθάνεται το ... 😁)
-Κάνε παρέα μαζί μου! Τι χρειάζεσαι πάντα τους άλλους;
(Να τα μας! Τώρα μου τι λέει ή το φαντάζομαι;)
-Εμένα αν θες θα με δεις πριν απ' τις λέξεις ή τις εικόνες μίας οθόνης. Έχω ομορφιά, έχω και δύναμη! Και σου τις δίνω!Άμα παίζεις μαζί μου δυναμώνεις κι εσύ!
(Εδώ που τα λες, σα να 'χεις δίκιο...)
-Έχω και "Ευθύνη"! Από μένα για σένα και ύστερα γι άλλους.
(Τόσο πια γενναιόδωρος; 😷😏)
-Ναι! Γιατί σε κινώ να προσέχεις αντί να φοβάσαι. Να ντύνεσαι πριν να κρυώσεις. Να τρως τακτικά προτού να πεινάσεις. Να πίνεις υγρά προτού να στεγνώσεις. Να ζητάς αγκαλιά πριν να στερέψεις...
(Μου μιλάς σαν γονιός.Έχεις και άλλα; 😃)
-Ωραία λοιπόν... Αφού δεν μπορείς να με δεις σαν ένα με σένα, σου λέω ανάγκες που έχω και άκου
Να μου ρίχνεις ματιές προτού να σου κλάψω. Να με χορεύεις στην πρώτη ευκαιρία. Να φροντίζεις το σώμα μου γιατί σου αρέσει... και όχι γιατί θα το δούνε οι άλλοι. Να το ηρεμείς με μία ανάσα. Να το κατοικείς με πάρα πολλές και ολόκληρες. 
(Σιγά μην κάνουμε κι έρωτα! ...στο μεταξύ μας. 😏) 
-Αμέ; Γιατί όχι; άσχημα είναι;; Αγάπη το λέω εγώ. Αγάπη που ρέει όσο νιώθεις το σώμα μου ολάκερο. Όσο με αισθάνεσαι... Διασκέδασέ με! Δημιούργησε κάτι μαζί μου, και θα σε καταπλήξω! Σε μένα ότι δίνεις, το δίνω πίσω τριπλό.
(Τώρα να γελάσω; 😆)
α γελάς με τα απλά που περνούμε, πριν έρθουν τα δύσκολα για να με εκτιμήσεις. Να με αφουγκράζεσαι... γιατί ξέρω την κάθε στιγμή τι χρειάζεσαι. Να παίζεις μαζί μου και με ότι είναι γύρω σου! Θα ανακαλύψεις πολλά! Ετούτες οι μέρες είναι πολύτιμες! 
(... 😕)
-Κοίτα καλά και όσο πιο μέσα μπορείς...Το ξέρεις πως αν ήσουν "σπίτι" θα ήσουν μεγάλο με δωμάτια πολλά; Άντε να ανοίξεις τις πόρτες σου, να σε γνωρίσεις. Κι ύστερα ανοίγεις παράθυρα να μπαίνει το φως! ...να βλέπεις τον κόσμο κι εκείνος εσένα.
(Πολύ μιλάς... 😠)
-Δεν ξέρεις την προίκα σου γι αυτό μιλώ. Δε θες να τη μάθεις;
(Δε θέλω να ξέρω! Παράτα με!! Αυτό έχει ευθύνη... 😣)
-Στα λόγια μου έρχεσαι... 😉 Ευ-θύνη και ολόκληρη... Σπουδαία κυρία! Ξέρεις ποια είναι; Για δες τι λένε τα αρχαία μας...
(" ευθύνη· η δυνατότητα επιλογών μέσα στο κράτος της ανάγκης, που άγχει και πνίγει." μμ... μάλιστα...) 
-Παίξε μαζί της λοιπόν και όχι εναντίον της. Σκέφτεσαι έστω ότι το "ευ" είναι πάντα καλό;
Ξέρεις, όταν το κάνεις αυτό, είσαι προστατευμένος από εκείνον που λεν "πανικό"!
(Τι; τον ξέρεις κι εσύ;😦)
-Αυτόν που σφυρίζει κάτι στιγμές και σου λέει πως ίσως χαθεί το μεγάλο παιγνίδι που παίζεται έξω... 
(Αυτό πού το ξέρεις; Με κρυφακούς;😧)
-ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΩ. Λες πως πίσω απ' αυτό δεν ξέρεις τι κρύβεται. Εγώ απαντώ, πως σαν παίζεις στην έδρα σου έχεις εσύ το πλεονέκτημα... 
Γιατί μένοντας μέσα, μένεις σε "μένα". Στο μόνο σου σπίτι και την ισχύ σου. Από εκεί που νικάς στα μεγάλα παιγνίδια ή και τα άγνωστα...
(Καλά... σε άκουσα.😔Να διασκεδάσουμε και λίγο;)
-😃Θέλεις να ζωγραφίσουμε τώρα;
(Άτσα; Με χίλια! Εσύ την έμπνευση, κι εγώ τα πινέλα!)
-Μη μου την κοπανήσεις μετά...;😒
(Θα αστειεύεσαι... και πού να πάω; Είπαμε μένουμε μέσα!!😊)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis