Εμφανιζόμενη ανάρτηση

"7χορδη Σπείρα"- Όσα θα θέλατε να ξέρετε.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;   ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ . Μια διασκεδαστική και δημιουργική πρακτική ενσυνειδητότητας και ενσυναίσθησης.  Με θεραπευτική άσκηση...

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

"...μην πεις σ' αγαπώ με ψεύτικα μάτια..." από το ποίημά μου "Εμείς οι άνθρωποι"

παρέα με ένα αγαπημένο τραγούδι...για όσους ξενυχτάνε ανθρώπινα αγαπώντας .

Γ. ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΑΚΚΟΡΝΤΕΟΝ ΕΝΤΥ ΡΕ- ΡΕ+

Τα βουρκωμένα μάτια μου

Νταλάρας Γιώργος

Μουσική/Στίχοι: Καραΐνδρου Ελένη/Παπαδόπουλος Λευτέρης

Δίσκος: Ο μελισσοκόμος

Μπορεί και να 'ναι απ' τον καπνό
μπορεί κι απ' τον αγέρα
τα βουρκωμένα μάτια μου

και τούτη η παγωνιά

Μπορεί και να 'ναι απ' τον καπνό
που θάμπωσε τη μέρα
κι όχι από σένα μάτια μου
που άνοιξες πανιά

Μπορεί και να 'ναι απ' τον καπνό
μπορεί κι απ' τον αγέρα
μπορεί κι από τ' απόδειπνο
το μελαγχολικό


Μπορεί και να 'ναι απ' τη φωτιά
μπορεί κι από το χιόνι
το δάσος που ρημάχτηκε
και διώχνει τα πουλιά

Μπορεί και να 'ναι απ' τη φωτιά
που τη ζωή μου ζώνει
κι όχι από σένα μάτια μου
που άλλαξες φωλιά

Μπορεί και να 'ναι απ' τον καπνό
μπορεί κι απ' τον αγέρα..




Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis