Εμφανιζόμενη ανάρτηση

"7χορδη Σπείρα"- Όσα θα θέλατε να ξέρετε.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;   ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ . Μια διασκεδαστική και δημιουργική πρακτική ενσυνειδητότητας και ενσυναίσθησης.  Με θεραπευτική άσκηση...

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

"Νυχτώνει ο έρωτας ψυχές"

  Ήρθε η στιγμή να καταθέσω κι εδώ, μέσα απ' αυτό το video, ένα τραγούδι μου που συμπτωματικά ταιριάζει με τη διάθεσή μου αυτού του καιρού.
   "Νυχτώνει ο έρωτας ψυχές"... στο πέρασμά του. Αυτός ήταν θυμάμαι και ο τίτλος της πρώτης ποιητικής μου παρουσίασης κάποια χρόνια πριν. Εκείνη τη βραδιά το πρωτοτραγούδησα σε κοινό. Δυο χρόνια πριν, ξυπνώντας ένα πρωί και αναζητώντας ταχύτατα χαρτί και μολύβι, το σιγοτραγουδούσα γράφοντάς το. Ναι. Είχε έρθει ατόφιο μες τον ύπνο μου, όπως και άλλα... 
   Για να είμαι κάπως σαφής, σαν τα συνοδευτικά  σχόλια των βιβλίων, θέλω να πω πως Έρωτα εννοώ κάθε καινούριο άνοιγμα στη Ζωή. Κάθε άγγιγμα καρδιάς που μας ωθεί να κινηθούμε προς το Άγνωστο. Εκεί λοιπόν, στο μετέωρο βήμα, ενυπάρχουν κι ο φόβος κι ο θάνατος. Εκεί που η μικρή ανθρώπινη ύπαρξη πισωπατά με τρόμο, αμφιταλαντευόμενη... Να γυρίσει στο πίσω;... Να πετάξει στο μπρος;... Τα φτερά αδοκίμαστα, και η υποψία της Δύναμής της την κρατά στο εδώ... Να τα θωρεί όλα αυτά με τα μάτια της ψυχής  σα μια  Μεγάλη Νύχτα... που τη Ζει.



  Ας μου συγχωρεθεί ο ερασιτεχνισμός της εικόνας, γιατί έκανα ότι καλύτερο μπορούσα και γνώριζα. Ειλικρινά θα χαιρόμουν αν κάποιος θα ήθελε να ασχοληθεί για μια καλύτερη έκδοσή του. 
   Το τραγούδι αυτό συμπεριλαμβάνεται επίσης στο ειδικό μουσικό ρεπερτόριο "36 παρτιτούρες για όλους", διασκευασμένο για τις ανάγκες της έκδοσης αυτής από τον κ. Μιχάλη Κεφάλα, τον εμπνευστή και πρωτεργάτη του βιβλίου, και τον άνθρωπο στον οποίο κυρίως  οφείλω τη συμμετοχή μου σ' αυτό. Εδώ το ακούτε με τη μελωδία του μόνο στο πιάνο, καθώς...  αναζητείται ενορχηστρωτής...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis