Εμφανιζόμενη ανάρτηση

"7χορδη Σπείρα"- Όσα θα θέλατε να ξέρετε.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;   ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ . Μια διασκεδαστική και δημιουργική πρακτική ενσυνειδητότητας και ενσυναίσθησης.  Με θεραπευτική άσκηση...

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014



Μουσική Χρήστος Νινιός Στίχοι Μαριεύη Μήτρου
Από το single του Χρήστου Νινιού με τον ομώνυμο τίτλο - Ετος κυκλοφορίας 2014.

Στέλνω ένα γράμμα στο Θεό, σ' όποιον Θεό πιστεύεις
να με προσέχεις του ζητώ και να με προστατεύεις
να χάνεσαι στα μέσα μου, να μου κρατάς το χέρι
σ' όποια ανηφόρα ή χαρά τούτη η ζωή μου φέρει
 

Στέλνω ένα γράμμα στο Θεό, σ' όποιον Θεό πιστεύεις
να μ' αγαπήσεις του ζητώ, να με κατανοήσεις
όλα όσα έχω στην καρδιά να τα καλωσορίσεις
όλα όσα κρύβω μέσα μου γλυκά να τα φιλήσεις

Στέλνω ένα γράμμα στο Θεό, σ' όποιον Θεό πιστεύω
να μου χαρίσει δυο ζωές, εσένα να λατρεύω
να περπατήσω μέσα σου, να γίνω η πνοή σου
το δάκρυ σου, το γέλιο σου, καθρέφτης της ψυχής σου
η αντανάκλασή σου...

Στέλνω ένα γράμμα στο Θεό, σ' όποιον Θεό μας βλέπει
να μας χαρίσει μια στεριά κι ένα ουρανό μ' αστέρια
κι ένα λιμάνι, δυο σχοινιά
να δένω εγώ με σένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis