Εμφανιζόμενη ανάρτηση

"7χορδη Σπείρα"- Όσα θα θέλατε να ξέρετε.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;   ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ . Μια διασκεδαστική και δημιουργική πρακτική ενσυνειδητότητας και ενσυναίσθησης.  Με θεραπευτική άσκηση...

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Μου λες κι αποκρίνομαι...

Φυλλορροούν λες οι μέρες μου,  
σε κάτι σκισμένα παλιόχαρτα,  
αναφορές κι αναρτήσεις, σπασμένα τηλέφωνα. 
Στης νύχτας τον ώμο κάθεται η κούραση.
Με ψάχνουν τα όνειρα κάθε ξημέρωμα. 

Κι εγώ σου αποκρίνομαι: 
Μια ρίζα, μια ανάσα, και λεύτερο πέταγμα... 
Κλαδιά μου δυο χέρια που γράφουν ανάποδα. 
Τινάζουν τα όνειρα πιο πέρα απ΄τ' αζήτητα, 
και στρώνουν στις μέρες μου χαλί από ρόδι.
                                                                          
                                                                                                 (Από τη συλλογή μου "Εγώ και εσύ")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis