Εμφανιζόμενη ανάρτηση

"7χορδη Σπείρα"- Όσα θα θέλατε να ξέρετε.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;   ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ . Μια διασκεδαστική και δημιουργική πρακτική ενσυνειδητότητας και ενσυναίσθησης.  Με θεραπευτική άσκηση...

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

INEVART.COM


Ένας ιστότοπος που δημιούργησα για...  Στην αρχή δεν ήξερα ακριβώς τι, και μια και το τέλος αργεί για να δω όλους τους λόγους, μπορώ να πω πως έγινε για να φανερώνω πράγματα και μέσα από την ζωγραφική. Όπως φανερά λοιπόν θα δείτε εκεί, το παιδί μέσα μου ή και το έξω μου (όσο αφήνω να φανεί), ξεκινάει έναν χρωματικό διάλογο από καιρό δοσμένο, με την Ευαγγελία μου και τον κόσμο της. 
Εκείνο θέλει να παίζει, να σταματάει απότομα σχεδόν άμα του 'ρχεται, και γενικά να αφοσιώνεται μόνο σε ότι θεωρεί ενδιαφέρον. 
Η Ευαγγελία πάλι, που αντιστέκεται στου κόσμου την λογική (γι' αυτό ταιριάζουν), μιλάει όσο την παίρνει, και ύστερα σιωπά και το αφήνει να τελειώνει εκείνο όπως θέλει. Και όχι γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, αλλά από σεβασμό στην έμφυτη σοφία μιας γνήσιας παιδικότητας. Διαλέγει λίγα λόγια από τον κόσμο της για να το πιάσει, μα συμφωνεί μαζί του σταθερά σε ένα σημείο: όταν δεν έχουν κάτι καλό να πουν, να μην λένε τίποτα. 
Αυτό είναι Αρχή και των δύο.  Του παιδιού μου που είναι κατα βάθος ...ασύλληπτο, και της Ευαγγελίας μου, που ...ούσα δεκτική, το καλοπιάνει. 
Για να γνωριστείτε λοιπόν μαζί τους και να πάρετε αν θέλετε μια γεύση απ' τον διάλογό τους, μπορείτε να επιλέξετε αυτόν τον σύνδεσμο:http://www.inevart.com/και ...καλώς ήρθατε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis