Εμφανιζόμενη ανάρτηση

"7χορδη Σπείρα"- Όσα θα θέλατε να ξέρετε.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;   ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ . Μια διασκεδαστική και δημιουργική πρακτική ενσυνειδητότητας και ενσυναίσθησης.  Με θεραπευτική άσκηση...

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

"Νανούρισμα"

Λέω να σας πω μια καληνύχτα με ένα τραγούδι νανούρισμα που έχω απ' το πρωί στα χείλη μου. Και μέσα απ' το συγκεκριμένο ειδικά video, και όχι άλλο. Με τη ζεστή αυτή, και εκφραστική  ερμηνεία...



           "... η δικιά μου αγάπη διόλου δε φοβάται, τ' ανοιχτό τ' αγέρι, τη δεντροσκιά... "
 "... Τα μαλλιά μου ο ήλιος τα ΄καψε για πάντα κι είμαι ασπρομάλλης δυο χρονών μωρό..."
                                                                                 Φ. Γ. Λόρκα -  Χ. Λεοντή - Τ. Τσανακλίδου
                                                                                                     ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis